niedziela, 20 kwietnia 2008

Grading w NGC co i jak ?

Jeśli posiadamy monety drogie lub ze wzgledu na metal wrazliwe . Dobrym rozwiazaniem jest oddac do gradingu . Bardzo szanowana firma jesli chodzi o grading jest NGC firma ta jest szanowana przez ludzi z calego swiata. Ostatnimy czasy pojawila sie mozliwosc wysylki monet do NGC . Ogloszenie zamieszczone w ostanim katalogu parchimowicza
Wyslalem dwa razy monety do NGC i moge polecić firme pośredniczaca
Koszt gradingu 60zł minimalna ilosc oddawanych monet do gradingu 5
Od momentu oddania musimy czekac od 6 do 8 tygodni na monety spowrotem Aha firma załatwia wszystkie pozwolenia u konserwatora zabytkow;]

5 komentarzy:

Akis pisze...

A jak Twoje doświadczenia z firma GCN ?
Bo ja już im nigdy nie oddam monet. Wszystko dziwnym trafem wróciły jako C4, a na sami wystawiają na allegro zapakowane o najwyższych ocenach... coś mi tu nie pasuje.

Życzę powodzenia i determinacji w prowadzeniu bloga :)

Numizmata pisze...

Jeśli chodzi o GCN zbyt wiele negatywnych opinni slyszalem na ich temat. Sami sprzedaja monety po swojim gradingu co stwarza pole do nadużyć
Co do szczelnosci pudełek firmy GCN tez mam pare zastrzeżen dzis napisze o tym posta

SVInvestment pisze...

Numizmatyka to ciekawy temat, mam nadzieję, że blog będzie się prężnie rozwijać i dowiemy się z niego wielu ciekawych informacji. Pozdrawiam

Angela Monstruo pisze...

NGC jak chcesz to daj mi odesłali monete jaok nie orginał ,moneta orginalna i co mozna pomyślec o NGC?

Angela Monstruo pisze...

Chcesz mieć zaniżone noty to wysyłaj ,kupiłeś stan I otrzynasz 2,i 2000zł poszło wek